tirsdag 29. januar 2013

Min Blogg


Sjangeren blogg har nådd nye høyder og populariteten bare øker, hvorfor har akkurat denne sjangeren blitt så populær?

Først og fremst så tror jeg at bloggene er et enkelt sted å dele tankene sine med andre, bloggene er som oftest veldig personlige noe som også gjør dem relativt interessante. Alle bloggene er ikke personlige selvfølgelig, det finnes så mangt. Fra personlige tanker, hvordan kle seg riktig, til matlaging osv. Bloggene kan være en god kilde på informasjon til hvordan å skrive ulike faglige tekster til hvordan å trene riktig.

En del kjendiser blogger og det er mange som lurer på hvordan det er å være kjendis, personlige tanker og hva de gjør utenfor kamera. Det finnes utrolig mange forskjellige blogger og variasjonene er store. Den eneste bloggen jeg har lest er en fitness blogg, hvor jeg fant nyttig informasjon om trening. Denne bloggen ligger faktisk blant de topp 10.
Visst jeg skulle laget en blogg hadde den enten handlet om trening eller vært en slik rosablogg, der innholdet for det meste hadde vært tull. Jeg tror at blogging kan være gøy og jeg ser fremover til å skrive flere innlegg her på denne fagbloggen, så det er bare til å følge med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar